Kiim-Tylers liv

Jag är bara människa, denna bloggen är min historia

12 sep. 2011

Vem, Var, Har du?

vem - hade du sex med sist: Millan xD
vem - tänker du på nu: Tänkte inte på ngn :P
vem - hade du senast telefonsex med: Längesen, men Millan
vem - säng vart du sist i: Hehe vår :D
vem - är din sexdröm om:Hehe ^^
vem - i din skola gör dig mest kåt: Min lärare xD

var - vill du ha sex helst: Bio
var - är din sexleksak: En liten söt vibrerande jävel xD
var - är din sexigaste kroppsdel: ögonen, händerna
var - shade du sex sist: Sängen ^^
var - handlar du mest leksaker: aldrig gjort, men kanske nätet eller butik^^
var - fick du ta din tjej sist: vart jag vill ;)
var - blir du kåt på: kyssar smek
var - i ditt rum är det bäst att ha sex:Överallt funkar :D

vad - vill du helst, få eller ge: Just nu Ge
vad - gjorde dig kåt senast: Millan när hon höll på xD
vad - är mest avtändande:strumpor, onödigt prat
vad - är den närmaste saken som gör dig kåt:ingen aning :S
vad - har du för hemligt knep att få sex: Jag jävlas och smeker tjejen :D
vad - är din favorit ställning:34.5an
vad - för porrfilm såg du senast: hur regnbågar blir till xD

har du- testat leksaker: Japp
har du - testat olika ställningar: japp o fler blir dt :P
har du- målat på din tjej: nej men vill göra som i filmen Better than chocolate
har du- dansat naken framför en spegel: haha neje xD
har du- fått hicka under sex: tror inte dt
har du- haft sex med en kompis: aa
har du- fått en tjej gråta under sex: Ja men inte på dåligt sätt ;)
har du- haft hårdhänt sex: jao^^
har du- smugit ur ditt hus för att ha sex: hahahah nee

Etiketter: ,

1 kommentarer:

  • Klockan 12 september 2011 kl. 23:55 , Anonymous Åsa sa...

    Det är alltid roligt att läsa om sex ;)
    Jag vill oxå kunna skriva om de men jag vet att min farmor är inne och snokar och jag vill inte hon ska se de :(

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida