Kiim-Tylers liv

Jag är bara människa, denna bloggen är min historia

11 sep. 2011

Söndag :D

Hela helgen bara försvann, men i Fredags kom Åsa och Sandra hit=) Dt va skoj :P
Satt på klubben och sen åkte till någon pub och råkade visa Millan att dt e skoj med spelmaskiner lite :S Men sen åkte vi t mc och käkade =D Sen på hemvägen dödde bilen :/Men vi kom hem iaf :P

Igår vart vi hos Ida och firade henne med lite folk :D Vi spelade Bussdriver ^^ Farligt xD sen skulle jag lära mig hitlers bunker :P Under upplärning fortf :D
Sen mot kvällen åkte Sofie och jag ner till Pubis :P Träffade knaskillar men dt va skoj och roliga samtalsämnen ^^ Sen kom psyko och jag ville bara slå ihjäl honom... Fan att såna människor ens får leva, dt förstår jag inte... Men, lugnade mig och sket i svinet och träffade en kille som liknade Hitler :P Så dt fick han heta under kvällen xD Fast han vart snäppet lugnare än Hitler^^ Skriver poesi med :P hehe

Men kvällen vart ändå bra :D Sen kom Millan och Romina ner till oss :P Sen efter ett tag åkte vi hem :P Idag är Millan bakis xD Men jag ska va snäll mot henne :P

Är ledig imorgon så ska sova ut, hämta bokhyllan vi köpte igår med :P och troligtvis klippa gräset =) Sen blir dt skola skola och skola :D Fett skoj :P

Etiketter:

1 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida