Kiim-Tylers liv

Jag är bara människa, denna bloggen är min historia

4 sep. 2011

Underbar helg ^^

Fast man vart i Lj, så blev dt skoj =) Fredagen va vi först hemma o busade med Texaz och hade skoj sen åkte vi in till stan och träffade Sanna Cassii o Pling med massa fler^^ Dt va skoj :P Lördagen vart vi med dom igen^^ träffade tysken med :D saknat högen xD
Busat med Min underbara brorson heeela helgen ;D Massa skoj :P Han har även lärt sig Millans namn :P

Träffade Morfar o grillade idag med :P Dt va skoj =) Om 2 veckor ska vi ner till Skåne och fira honom=)

Blir lack på Emelie. Som inte verkar fatta att man ger fan i andras saker, speci inte river sönder dt i bitar. Vilket dt mesta i mitt rum va, nerrivet och söndertaqget. Menar lite respekt kan man fan visa..... Pucko! Alla mina delfinplancher, Victoria Frances planch ( som inte finns att köpa i Sverige) Och alla teckningar, kort och bilder som jag hade på min vägg va borta och sönder. Hon nekar till dt, men när alla säger dt va hon som gjorde dt mesta och min bror tog på sig mer skuld än vad han behövde. Lacka ur och hon ska vara glad att hon inte vart där när jag märkte dt. Hon har inget att göra i vårt hus.
Tur Lennys nya tjej verkar fan så mke bättre o lugnare... Fjortishelvete! Emelie alltså....

Men men bara att minnas dt man hade och försöka köpa från utomlands eller något..

Nu i Växjö så blir dt lite tvspel och softa^^ Ska även klippa mig med :P
Imorgon sovmorgon börjar halv två ^^ =)
Hur har eran helg varit? =)


Etiketter:

1 kommentarer:

  • Klockan 5 september 2011 kl. 01:42 , Anonymous Åsa sa...

    bara för att v pratade om att ingen kommentera så måste jag juh:P

    Det har vart en riktig myshelg med både skratt och gråt.

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida