Kiim-Tylers liv

Jag är bara människa, denna bloggen är min historia

7 sep. 2011

Back on Track ^^

Så efter två dagar efter sjukling och sängen så funkar jag igen :)
Segt att bara ligga men älsklingen tog hand om mig =)
Och så kan man ju inte va sjuk när helgen är nära =)
På fredag ska vi till Jönköping och hjälpa Millans pappa sen träffa Åsa o Sandra =D Sara kanske följer med :P
Sen lördag fira Ida som blir gammal på Torsdag(Imorgon) :D Grattis t henne :P

Älsklingen och jag spelat super Mario Wii och är nu efter tre dagar på level 6 :P Dt går framåt xD

Etiketter:

1 kommentarer:

  • Klockan 7 september 2011 kl. 14:01 , Anonymous Åsa sa...

    Yeeeay, skönt att du är frisk igen..
    Sliter som ett djur med alla kartonger för att ni ska slippa se dom på fredag xD

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida